To jeszcze nie koniec
Część uczestników już pożegnała się z konkursem, ale przecież jeszcze trwa trzy dni. Można kilka postów napisać 😉. Ja walczę do końca. Oceniam, że projekt wykonałem na ok 85%. Brakuje planszy "Author" i dopieszczonego kodu. I to właśnie na kodzie skupię się przez te ostatnie dni.Aby trochę nadrobić czasu, nowe tła są pobrane z pixabay.com |
Gdy zbliża się deadline, automatycznie pogarsza się jakość nowego kodu. DRY przeszedł na dalszy plan, pojawiły się powtórzenia. Byle wszystko działało, aby klient był zadowolony. Niestety i stety, Wy macie wgląd do mojego kodu i możecie powiedzieć: "panie! co mi tu za bubla pokazujesz?".
Repo: https://github.com/GuyDiamond/where_is_my_letter
Dlatego mam ambitny plan w Codacy (opisywałem go tutaj), podnieść jakość kodu z C na B.
Bug
Wcześniej jednak muszę się uporać z błędem, który znajduje się w metodach parseClick i guessPair w kontrolerze. Czasami (na razie, nie umiem wyłapać reguły) niektóre postacie stają się nieklikalne lub wychodzi z ukrycia nie ta, co została kliknięta. Myślałem, że usunąłem ten problem wcześniej, ale on wyszedł przy większej liczbie postaci. Spędziłem wczoraj pół nocy, wymyślając, co może być nie tak. Może znajdzie się dobra dusza, która podpowie mi co jest nie tak.https://guydiamond.github.io/where_is_my_letter/index.html
Dzięki za link do Codacy – wygląda na naprawdę przydatną stronę (mój kod ocenił na C, ale wiem, że część jego błędów mnie nie dotyczy).
OdpowiedzUsuńCo do błędu to trudno mi doradzić, bo nie "siedzę" w Twoim kodzie za bardzo, ale może temat zdarzeń bąbelkowych byłby odpowiedzią?
Tutaj masz więcej informacji na ten temat: https://javascript.info/bubbling-and-capturing
Dzięki. Jak działa u ciebie sprawdzanie plików scss i css? U mnie, coś im nie działa i wyświetla 0 błędów.
UsuńU mnie na liście plików przy jednym pliku css Codacy pokazuje "Issues 3", a przy drugim "Issues 2". Zaznaczył jedynie użycie "!important" jako ostrzeżenie. Przy tym drugim to mi obniżył ocenę samego pliku, pewnie dlatego, że są te dwa problemy na stosunkowo małą ilość kodu.
UsuńZ preprocesorów css nie korzystam, więc nie wiem, jak to jest z plikami scss.